– Det er utrolig givende og meningsfylt å se hvilken forandring den jobben vi gjør skaper for den enkelte, sier servicetekniker Anders Skorstøl.
– Jeg får mange glade smil når utstyret er på plass og den bevegelseshemmede har skjønt hvordan det brukes, sier han.
Stadig kommer han hjem til Picomed med erfaringer og tips som bringer oss enda et stykke videre, og kontakten med brukerne er helt avgjørende for oss i Picomed.
Vi har egne serviceteknikere i Agder, Telemark, Oslo, Akershus, Østfold og Buskerud, og ofte er de ute og tilpasser og justerer utstyret til hver enkelts behov. Denne direkte kontakten gjør at vi får vite om fordeler og ulemper ved de hjelpemidlene som finnes på markedet. Dermed fanger vi opp hvor skoen trykker og får nye ideer til hvordan vi kan forbedre våre produkter.
Våre serviceteknikere er ute hos brukere hele dagen og kartlegger hvilke behov den enkelte har. Kartleggingen gjøres ofte i samarbeid med terapeut eller en representant fra hjelpemiddelsentralen.
Deretter monteres utstyret og vi kommer som regel tilbake etter en tid for å følge opp. Mange ønsker å justere hastigheter og innstillinger når de er blitt vant til å bruke utstyret.
Les mer om produktene våre ved å klikke her
Les mer om oss og hvordan vi tenker her hos Picomed ved å klikke her